Rozdiel medzi samoodpočtom a požiadavkou mimoriadneho vyúčtovania:
Samoodpočet
- Po jeho zadaní nie je vystavená mimoriadna faktúra, tento odpočet je zohľadnený v následnej fakturácii.
Mimoriadne vyúčtovanie
- Po zadaní odpočtu a požiadavky mimoriadneho vyúčtovania je vystavená mimoriadna faktúra.
Pre nahlásenie samoodpočtu využite prosím e-mail: samoodpocty@slovakiaenergy.sk, mimoriadnevyuctovanie@slovakiaenergy.sk, alebo kontaktujte našu zákaznícku linku 02 59 20 90 00.
UPOZORNENIE
Pri prechode k novému dodávateľovi umožňuje platná legislatíva prevádzkovateľovi distribučnej sústavy zistenie odpočtu odhadom. Pri nenahlásení samoodpočtu sa odberateľ vystavuje riziku, že podaná reklamácia bude distribučnou spoločnosťou zamietnutá. S ohľadom na túto skutočnosť odporúčame k dátumu účinnosti zmeny dodávateľa nahlásiť si prostredníctvom pôvodného alebo nového dodávateľa odpočet meradla.
O prípadnom zamietnutí samoodpočtu je odberateľ našou spoločnosťou vždy informovaný.
* Mimoriadne vyúčtovanie je zo strany našej spoločnosti poskytované bezplatne, môže byť spoplatnené podľa aktuálne platného cenníka prevádzkovateľa distribučnej sústavy (pozri Cenník poplatkov).
Zadanie samoodpočtu/mimoriadne vyúčtovanie